29 Haziran 2010 Salı

Nerelerdeydim?

Bu blogun kaderi bu olacakmis demek ki...Bir turlu kisa aralarla yazi yazamamak yani, yazmak istedigim bin cesit tarif oldu. Ya zaman bulup yazamadim, veya resmini cekmeyi unuttum, ya da resim cekmeden huplettik yaptiklarimi. Neyse dedigim gibi bu blogun kaderi boyleymis..naapalim? Bende tarif degilde baska bisey yazarim o zaman.

Bu arada kucuk buyuk bi haberim var. ANNE OLDUM..minik sevimli bi oglum var artik. Herhalde onun sayesinde artik hic yazamam diye dusunuyordum ki..bicirik uyudugu zaman laptopu aliyorum kucagima..

Odasinin resimlerini eklemek istiyorum kac zamandir. Firsat bu firsat..buyrun:


2 yorum:

Cake Design by Pastanur dedi ki...

Merhaba....
Gozunuz aydin olsun, allah anali, babali buyutsun bebeginizi insallah.
Hollandada yasadiginizi gorunce hemen yorum yazmak istedim. Blogunuz hayirli olsun, insallah yazmak icin bol vakit bulursunuz, paylasmak cok guzeldir. Bende beklerim. Allaha emanet olun.
Nurhayat

Hayalperest Asçi dedi ki...

Sevgili Nurhayat hanim,

yorumunuz icin tesekkurler..Amin cumlemizin cocugunu Insallah.

Blogunuza baktim ve ozellikle pastlariniza bayildim.

Selamlar