1 Temmuz 2008 Salı

Tatile çikiyorum :)


Blogum olduguna alisamadigim icin bir cok yaptigim guzel yemeklerin resmini cekmeyi unuttum. Sadece iki tarifim var resimli ve yayinlamam gereken. Gerisi butun pogacalarim, kurabiyelerim, yemeklerim hepsi resimsiz bir sekilde migdeye indi bile.


Yakinda tatile cikiyorum bu seferde onun telasi kapladi beni. Kocaman bi listem var Turkiye'den almak istediklerimle. Ama pasta malzemeleri konusunda burda bulamadigim ama icimde kalan seyler arasinda basta damla cikolata ve Dr. Oetkerin bircok cesit hazir pudingi ve unlari. Burda benim bulabildigim yalnizca pasta susleme malzemelerinden ibaret..

Neyse simdilik bu kadar. Cuma gunu ucuyorum Turkiyeme. 1 ay suresince tarifsiz kalacak sitem ama gelince Insallah yeni malzemelerimle yaptigim keklerden pastalardan yayinlayacagim.

Gorusmek uzere...

1 yorum:

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

merhaba bu da benim blogum göz atarsanız sevinirim http://keddynindolabi.blogspot.com/ sevgilerle